Abajur yenilemelerim

Tutkuyla yaptığım bu işler bana keyif ve mutluluk veriyor. Özellikle haftasonları bu işlerle uğraşmayı seviyorum. İnstagramdaki hesabımda #HerHaftaSonunaBirDiy etiketi altında haftasonu yapmış olduğum ufaklı büyüklü işlerimi paylaşıyorum.








2 sene önce annem bana 2 tane abajur almıştı. Ama üzerindeki deseninden dolayı sevmemiştim. Ve işte orijinal hali bu kahverengi kumaş kaplamalı abajurum.


Nasıl başladım? Öncelikle  abajur başlığını çıkardım. Daha sonra gövde kısmındakı kumaşı bir zorla ayırdım. Altı siyah plastikti zaten. Siyah kısmı belki bir 4 5 kat akrilik boyayla boyadım. Cok zor boya aldı açikcası. Boya katları çok olduğu için günlerce kurumak bilmedi. Neyseki günün birinde verniklendi ve gövde hazır hale geldi. 
Abajur kısmına ise 2 sene önce potikare kumaş üzerine işlediğim kanaviçeyi diktim ve abajurun eski kumaşını sökmeden direk üstüne geçirdim. Kumaşın sadece alt kısmını 1 cm dikip içine lastik geçirdim. Gergin durmasina yardımcı oldu. Ve yeniden başlığı yerine taktım.



Bu kanaviçeli abajuruma uygun bir tanede kanaviçe kirlent yaptım. Uyum içinde beraber takılıyorlar artik :) Kırlentin hikayesi ise ☆☆☆ BURADA ☆☆☆


Gelelim 2. Yıldızlı abajura. Burda da aynı şekilde gövde ve başlığı ayırdım. Yine gövdedeki kumaşı kopardım. Plastik kısmı cok mat siyahtı. 2 kat vernikle parlattım birazcık.
Yıldızlı kumaşım vardı evde. Abajuru kumaşın üzerinde döndürerek ölçüyü aldım.


Yine sadece alt tarafina lastik diktim. Üst tarafını ise içten yapıstırdım. Üstüne bir de biye yapıştırdım. Ve hazır oldu. Gövde kısmındaki beyaz yıldız ise grafiker yeğenimin bana yapmış olduğu stickerdir. Kendisine instagram @baggagecreative adresinden kolayca ulaşabilirsiniz.

Umarım anlatımlı ve ilham verici olmuştur. Bir dahaki postum ne ile ilgili olur şimdilik bilgim olmasa da yakında görüşmek ümidiyle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BİR YORUMDA SİZDEN OLSUN

Share